09 November 2009

2 Selesai lah sudah



Selesailah Final Exam berakhir pada 8 November lepas. Fuuuh lega rasenye..

Tapi hari selesai baru sempat hendak update blog yang baru lahir ini.Ntah xtau nak tulis pape bile hati senang nie. Kalolah hati haru biru memang kaw la datang ilham nak tulis tapi kena gak awt keje lain.
Terasa beban kat kepala nie dah kurang sket selepas mengharungi debaran hujan panas dalam minggu exam nie. Harap result nanti xdelah teruk sangat.Doakanlah aku kawan2 yea..Doa sahabat nie mustajab,kata membe akhirat aku...Untuk membe2 yang masih lagi or akan exam aku doakan korang sume sihat dan dapat jawap exam dengan baik sekali sebaik2 jawapan.
Bila bebanan nie da lepas datang la plak bebanan lain. Aku bengang tol la bile terjadi hal nie. arggghhh tension menjengah otak aku lagi. xpe2 aku akan terus selesaikan dengan cara baik dulu lom menghilangkan segala ingatan engkau...hahahaha


Memang mengharukan bila PC aku ikut resam kura-kura nie...lembap!!huh...aku try betulkan elok2 dulu kalo degil sangat nampak nya terpaksa la aku format balik. Orang x bape nak cerdik cam aku mana la nak pandai sangat pasal2 pc nie. Kalo da lembap format jek yang aku tahu jalan penyelesaian...hihihi


p/s : Hotaru no Hikari




2 comments:

cintaleaixora said...

huhu...merdeka.....!! hikhik

Lieya said...

Tahniah tahniah pasal dah habis exam... honeymoon timeeeee