16 November 2009

4 Rutin memang memboringkan

Kelip-kelip dalam gelap sampai jam 3 pagi...

Susah tol la aku nak tido semalam...tapi bukan yang malam sebelum hari nie jer malam2 sebelum2 nie memang camnie...huh

Semalam Tuan Irwan pon xleh tido gak...sms sesama kami sambil drive ke alam mimpi..

Pasang movie pastue teruskan adegan kelip2...

Sound2 dan cahaya2 daripada screen monitor pcku jadi pengulit tidur yang paling efisien sekali cume bil letrik jer yang bape nak efisien sangat.

Pagi tadi lambat lagi walau ade org kejut....hihihi

Tuan Irwan awal2 pagi da sms cakap EL ari nie...aduuuh lagi terasa kemalasan sifat sang setan

Tak Tahan cam ade orang letak gam jer kt kelopak mate nie...

Erm...merah lagi punch kad aku..xpe...bos cuti ari nie,x kne mrh..

Kerja pertama ambik buku di 3rd floor dan kene la susun bahan2 bacaan berstatus "r" di 2nd floor...


Kul9.15 da siap..

Masuk ofis bace paper dulu...

kul 9.45 kuar makan roti canai ngan Ayen....

Makan punye makan sembang punye sembang sampai kul 10.20 pagi

Masuk Ofis main klik2 dulu kasi lebam En. Nuff...

Tetibe masuk Abg Rasyid bawak envelop bercop "segera", apa hal la pulak envelop apa lak nie...

USM nak bagi duit ker?banyak la punye angan2...

Bukak2 :

Kursus lagi. Memang muker aku nie muker kursus ker.?

Kenapa la bos pilih saya pergi kursus nie?bos xtau ker saya la yang selalu wat magik tido kepala tegak dalam kursus?

Adesss

Terime jer la

4 comments:

~finazizan~ said...

xpe la syg...at least dpt pengalaman...mane tau nnti leh cpt naik pangkat..senang sket..cpt sket dpt kawen..hehehe..tp jgn gatal2 dah la yer...neway..mis u so much!

Unknown said...

kursus pun kursus laaa..haha..:P

ZahirZ™ said...

Redha jer...i live to learn life=)

Unknown said...

semangat camtula saya tabik!(^_+)