22 November 2009

3 Akan ku tinggalkan

Aku akan tinggalkan alam maya ini selama2nye....hihihi(cuti raye)
mendaki, berenang, merangkak menempuh jalan2 berliku berhutan berair serta bertar menuju kampung halaman ku di lombong pasir bermas...
########
Petang ini aku janji dengan Tuan Haji sheikh Irwan Hadi untuk ke Penang kerna aku dan die di takdirkan untuk menghadiri suatu kursus ESQ di Hotel Vistana...

Check In 22hb
Tiap2 ari kul 7.30pagi da stat
sampai la kul 7.00malam
Check Out 25hb lak
Pada agakan aku, agak2 la, memang aku xleh tahun virus ngatok kalo dalam kursus nie. Setiap tutur kata instructor, motivator n pape "tor" bagai mengulit minda bawah sedar aku untuk menurunkan kelopak mata..
Memang kena wat magis "tegakan kepala dalam zikrilaillahaillah" la dalam kursus nanti.
########
25hb malam terus meredah jarak perjalanan jauh ke kampung.
Pasal kursus nielah aku x dapat hadirkan diri di majlis kahwen spupu aku...ARGGHHHHH
Memang aku watak yang selalu gagal untuk menghadiri majlis kahwen saudara sedarah dan sedaging aku=(
Sepupu, sepupu,sepupu,Pakcik, Makcik seorang demi seorang berkahwen tanpa kehadiranku...
########
Apakan daya tugasan kewajipan tanggungjawap seorang kakitangan kerajaan menjadikan diri ini terlepas saat2 indah saudaraku.
Adakah mereka akan boikot majlis kahwenku??
########
merepek lagi. Setakat ini n3 kali ini...jumpe lagi lepas Raya haji...

3 comments:

~finazizan~ said...

aduuhhh..aku akan ditinggalkan selama seminggu?? oh tidaaakkkk..jgn gatai2 na cik b ku syg...

*Cik Sara @ D'Sahanara* said...

owh..see u ya..take care..

ZahirZ™ said...

muahahahaha...dpt on9 kt blk=)
misi nuff clicking dpt d truskan