23 October 2009

0 Minggu berjaga malam

Minggu nie dah terlalu dekat dengan exam final...luluh hati nih kenangkan final...arrgggh!!!!!jadi terpaksa la berjaga malam2 sorang2 berteman kan "chentaku" untuk menjalankan operasi scanning data masuk dalam otak.menggelegak gak otak nie.

wDa la siang hari kerja,tambah lak sekarang nie sibuk lak prepare untuk hari warga staf kat HUSM. Petang2 jogging,training larian dalam kampus untuk hari warga staf. Untuk beroperasi pada malam hari dalam keadaan kepenatan ia agak mustahil bagi aku, jadi aku kumpulkan bala tentera tenaga selepas magrib sampai kul1 or 2...lepas tue ATTAAAAAAAAAACCCK!!!

wPastu aku dipaksa oleh big boss untuk BERLAKON!!!Drama Penunggu Pusaka....Apa daaaaa,orang pemalu and pendiam cam aku nak soh berlakon??tengok la jadi patung la aku nanti...hahaha...tapi tak kisah la,just for fun,yang penting aku boleh balik umah!!huhuhu...




w Kepenatan yang teramat sangat plus dengan tekanan lagi...fuuuh..kalo la otak nie ade meter temperature xtau la naik sampai mane. Dengan izin ALLAH harap nya dapat lah aku hadapi dugaan ini...AMIIIIIIIIIIIN



w Sambil proses "data entry" loading kena la layan nescafe panaaas...
bagi cas kat badan bagi kuat walaupun kur'us..hihihi




nak tulis banyak pun xleh sebab ber"Gigabyte" lagi data yang kena proses nie..
choowwwww



p/s : doakan kejayaan dalam final attack nanti yea:)









No comments: